سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه پاسخ‏ها همانند و در هم بود ، پاسخ درست پوشیده و مبهم بود . [نهج البلاغه]

صالح5

مربیان محترم پرورشی این واحد آموزشی خانم ها غلامی و دهقانی در نظر دارند روز چهارشنبه مورخ 20/11/89 به اتفاق اعضای شورای دانش آموزی و اعضای شورای مقاومت بسیج دانش اموزی دیداری با خانواده شهدا و هم چنین گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر داشته باشند . ضمن تشکر از همراهی بسیج حوزه حضرت زینب (س) تلاش شایسته ایشان را در همراهی این برنامه  ارج نهاده موفقیت کلیه عزیزان را از خداوند منان خواستاریم .




آفرین شهمیان ::: سه شنبه 89/11/19::: ساعت 3:3 عصر

روز دوشنبه مورخ 18/11/89 جلسه گفتمان دینی در این واحد اموزشی  با حضور حاج آقا توکلی برای دانش آموزان پایه سوم راهنمایی برگزار گردید . به دنبال استقبال دانش آموزان مقرر شد تا ضمن استمرار جلسه برای ایشان برای اولیای آنان نیز اینگونه جلسات برگزار شود .




آفرین شهمیان ::: سه شنبه 89/11/19::: ساعت 2:56 عصر

این آموزشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش اموزان نموده است . حیطه فعالیت دست ساز دانش آموزان در زمینه های زیر می باشد :

1- دست سازهای درس علوم تجربی

2- درس جغرافیا

3- دفاعی

4- فعالیت های دروی دینی - ادبیات

5-- فلش کارت های دروس عربی و زبان انگلیسی

6-  محتوای الکترونیک

7- ورزش

8- فعالیت های فرهنگی و هنری

9- حرفه وفن و....

غیر از دانش آموزان  و همکاران محترم از کلیه اولیای ارجمند و اعضای انجمن و هیات امنای مدرسه و کادر اداره آموزش و پرورش دعوت

می شود تا از نمایشگاه آموزشگاه دیدن فرمایند .




آفرین شهمیان ::: سه شنبه 89/11/19::: ساعت 2:54 عصر

رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وشهادت جانسوزودل خراش دومین اخترتابناک امامت و ولایت را به کلیه همکاران و دانش آموزان عزیزتسلیت عرض می کنم.(مدیریت آموزشگاه)

 

 ای نور الهی فرو تابیده درعالم خاک،ای زلال لطف خدا در بوستان خلقت،ای عمیق ترین آینه نکویی ها و خوبی ها، رفتنت چنان غم فزا بود که عالم راتا همیشه ای جاودانه در حسرت خود خواهد گداخت. درغم رفتن تو، خدا خلقت را به صبوری فراخواند و گرنه بر عالم هستی در وداع باتو چه می گذشت؟
زمین به مرهم قدم هایی که تو بر او نهاده بودی بر جا ماند و ماه به لذّت آن لحظه که تو به سویش اشاره نمودی و به دو نیمه اش کردی برپا ایستاد. صبوری را عالم هستی از تو به ارمغان گرفته بود، ای صبورترین آینه ایستادگی، عالم همه فدای نام پاک تو باد.




پ.قربانی ::: چهارشنبه 89/11/13::: ساعت 4:17 عصر

مردی خواب عجیبی دید. او در عالم رویا دید که نزد فرشتگان رفته و به کارهای آنها نگاه میکند. هنگام ورود ، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تندتند نامه هایی را که توسط پیک ها از زمین می رسند، باز می کنند و آنها راداخل جعبه هایی میگذارند. مرد از فرشته ای پرسید: شما دارید چکار میکنید » ؟
فرشته در حالیکه داشت نامه ای را باز میکرد، جواب داد: اینجا بخش دریافت است، ما دعا ها و تقاضاهای مردم زمین را که توسط فرشتگان به ملکوت میرسد به خداوند تحویل میدهیم مرد کمی جلوتر رفت . باز دسته بزرگ دیگری از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می گذارند و آنها را توسط پیک هایی به زمین میفرستند.

مرد پرسید: شماها چکار میکنید؟
یکی از فرشتگان با عجله گفت : اینجا بخش ارسال است ، ما الطاف و رحمات خداوند را توسط فرشتگان به بندگان زمین میفرستیم
مرد کمی جلوتر رفت و یک فرشته را دید که بیکار نشسته.
مرد با تعجب از فرشته پرسید : شما اینجا چکار میکنی و چرا بیکاری ؟
فرشته جواب داد: اینجا بخش تصدیق جواب است . مردمی که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب تصدیق دعا بفرستند . ولی تنها عده بسیار کمی جواب میدهند .
مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می توانند جو اب تصدیق دعاهایشان را بفرستند؟
فرشته پاسخ داد : بسیار ساده است، فقط کافیست بگویند:
خدایا متشکرم

 




پ.قربانی ::: دوشنبه 89/11/11::: ساعت 9:46 عصر

<      1   2   3      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 14


کل بازدید :1356335
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : آفرین شهمیان[296]
نویسندگان وبلاگ :
پ.قربانی[44]
م.نوربخش[0]
ف.عنایت[0]
م. صادقی[0]
الف. سورمه[0]

 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<